• Dersom du jobber med B2B så finnes det en enkel måte å skaffe seg nye leads på. Du har kanskje lurt på hvem det er som besøker nettsiden din, hvilke sider de ser på og ikke minst hvilket firma de kommer fra?

    Ved å kombinere litt informasjon fra Google Analytics, et skrip som legges inn på sidene dine og et revers oppslag på den besøkendes IP adresse så har du grunndataene du trenger for å finne nettopp dette.

    Det kan høres litt komplisert ut, men heldigvis så finnes det en rekke programvareselskap som har spesialisert seg på dette. Alt du trenger å gjøre er å gøre er å benytte ett av disse verktøyene og konfigurere det for ditt nettsted. Det er gjort på noen minutter.

    Se hvem som besøker dine nettsider

    Den software løsningen som jeg foretrekker heter Visitor Queue og de har en freemium versjon som gir opp til 25 unike leads per måned. Dette holder kanskje i starten og dersom du skulle ha behov for mer, så kan løsninge oppgraders til flere leads per måned. En betalt versjon inneholder i tillegg mulughet for integrasjon til en rekker CRM systemer, samt oppslag til LinkedIn for personer som jobber for selskapet.

    Denne er absolutt verdt å prøve, så klikk her for en 14 dagers premium free trial, som siden kan nedgraderes til Freemium.